Nytt Place!


Denna gång sitter jag på Tuna och uppdaterar bloggen.
Grabbarna spelar flitigt så jag fick låna den lilla bärbara.... och det var väl den bästa sysselsättningen jag kunde fp glra under tiden, nu när jag tydligen inte har internet längre. BUHU!
Linda är och jobbar... men kommer väl hem så smpningom så man har nån att röka med :)

Ikväll ha ja varit på bio med brudarna! Vi såg Patrik 1,5 jätte rolig å mysig film... Jag gilla den!
Imorgon ska ja få låna Cillas vovvar.. de ska bli mysigt... saknar ju som hund-livet en aning :(

Jag å Lillith har varit på galen lägenhetsjakt i veckan... och har en på tråden.
Dock lite väl dyr kan jag tycka... men fin som attans och perfekt läge. Så jag känner mig sjukt kluven!

Ge mig internet NU!

Helgen efter löningen funderar jag starkt på att åka hem och hälsa på MIn älskling!!! Saknar henne så sjukt  mkt....
Och självklart passa på å hälsa på familjen i samma veva också då ;)

Nåja, det var allt för denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack för en super härlig kväll! :)

Filmen var super bra!!! :)

2008-09-20 @ 00:25:56
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Postat av: frida

JAAAA, den ska jag absolut försöka gå in på varje dag! :) står ju lite mer där än i t.ex tidningen :p

2008-09-28 @ 16:44:51
URL: http://fanks.blogg.se/
Postat av: frrida

haha nope, har vunnit en tävling en gång, men då var de typ inga som var med :p sjukt svårt att vinna!

2008-09-29 @ 13:30:00
URL: http://fanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0