Underbara Prins!

Hej Hej!

Japp, då var helgen förbi.. och den har varit galet rolig..
Tjejerna från Umeå har varit här nu, och det var så himla, himla kul att få hit dom :)
Hoppas dom vill komma fler ggr!! :)

Sen så har min Prins än engång gjort sig förtjänt att få bli kallad för världens BÄSTA pojkvän!!!!
Från ingenstans säger han att jag ska få en present.. och sen dyker han upp här med en TV och en TV bänk till mig!!!
Åååååååååh, kunde inte bli lyckligare!
(Alla som har varit hemma hos mig förstår denna lycka)
Det är helt sjukt vad fin han är... Och jag är så himla,  himla glad som har en så snäll karl! Och han är BARA min :)))
*älskar, älskar, älskar*  :)))

Och sen filminspelning på Söndag.... och jag är nervöööööööös :))))
Och taggad såklart... :P Ska bli så himla kul att få träffa och lära känna ett nytt filmteam... och förhoppningsvis få in en liten fot ;) hehehe

Nä, Nu ska jag fortsätta hänga me lillith å se Sex and the City :)
Men vi HörSSSS !

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, vi kanske satsa på ett nytt singstar nästa gång då? :P

2008-09-03 @ 12:18:45
Postat av: FElicia

det va jag som glömde hårfönen, satans helvete! men jag har en extra hemma :P

Så du fick din tv ändå? Vilken kille!

2008-09-03 @ 15:49:03
URL: http://fritzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0