Bästa Aprilskämtet!

Igår satt jag å klurade på bästa aprilskämtet!
Så jävla nöjd!


*ringer till lillith i bilen mellan rep å jobb, perfekt tid på dagen. 11.30 så pass tidigt att hon fortfarande inte hunnit fatta att det är 1:a april*

Jag- Heej!!! Vad gör du??
Lillith - Nää inget... skulle just börja fara till stan..
Jag- Jaha okej! Har Lulebo ringt dig??
Lillith - Nä? Vadå?
Jag- Jaha, nä dom ringde mig å sa att lägenheterna under oss hade anmält att dom hade skadedjur, så anticimex skulle komma å bespruta alla lägenheter. Så vi måste vara ute ur lägenheten innan kl 18 ikväll...
Lillith - Va? jaha.. men... vadå? hur länge då?
Jag- Ja, dom visste inte...några dagar ialla fal...
Lilltih- jaha men.. jaha.. vart ska vi ta vägen då? alla katterna då? å våra grejer?  men jaaha.. men..ååh..men...

jag- APRIL APRIL!!!!
Lilltih - men va fan... du är ju störd!!!

så jävla klockrent.....


det tyckte jag fortfarande idag när jag berättade det för henne vid middagsbordet, var bara jävligt bitter över att jag helt och håller hade glömt bort det idag!!

så himla typiskt! det som var så bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0