Gräsmyr!

Japp, nu befinner jag mig hemma hos Mamma å Pappa i gräsmyr!  Härligt....
Igår var det sämst väder.. så jag å mamma for och solade hihi ;)
Sen for vi hem å jag fixade souvas med pitabröd å sallad.. mums! :)
Och så har jag blivit kompis med deras vovve Tjorre.... hur söt som helst! bilder kommer när jag kommer hem igen.
Sen så hittade jag en gammal låda från läääänge tillbaka. Med en massa gamla brev.. haha!
Och min dagbok från året 94-96!!! hahhahahahha fyyy faaaaaan vad kul! jag dööör :) hahahahha
åh vad glad jag är att jag hittade den.... så kul :)

Idag är det betydligt finare väder...och idag kommer nog lillebror å hans tjej hit.. så vi får väl se vad vi hittar på :)
Förmodligen blir det att vara ute i solen iaf :)

Ha en skön dag! :) Puss

Kommentarer
Postat av: Cillan

Nä, den funkar inte... har ett annat nummer, det som jag har lånat av M... har inga pengar på kortet heller, men messa M och fråga vad numret är så kan du ringa... :) PUSS

2009-04-10 @ 09:41:22
URL: http://cirkuscil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0