Härliga underbara sol!

Fasen vad fort tiden går nu alltså...nåja nu är det iaf äntligen helg igen!
Igår var vi ut och åt på Allstar...
Vi började med förrätt... och jag tryckte en Nachos tallrik... och sen kom varmrätten.
Och jag hade beställt nån stek med bea å pommes...
Och vilken jävla rätt sen... blev typ mätt bara av att titta på den!!
Helt sjukt... jag åt typ inte ens en tredjedel av den... haha och sen hamnade vi i den sjukaste matkoman någonsin.
jag ville typ spy... och svin trötta blev vi...så vi gick hem å sov typ direkt efter.. hahaha härligt!
Så idag vaknade jag pigg, glad och utvilad...och solen skiner så det gjorde mig lycklig ända in i själen! :P
Så jag trippade ner till stan... vilket slutade med att jag hamnade i nåt galet shoppingbegär och shoppade en hel del.
Vilket å andra sidan behövdes....!!!
Skulle ha behövt köpa mig nå bra promenad skor också... men det får jag kanske ta till veckan.
Sen sparkade jag hem mig själv innan spärrarna hade släptt totalt. Så jag satte mig på balkongen i solen å rökte å drack påstmusk... så sköönt! :D
Sen ikväll blir det häng med Cilla å Jonnha... kul ska det bli :P

nu duschen... adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0