jag blir....

Jag håller på att bli galen... jag vet varken ut eller in!
Jag vill ju så jäävla mkt... men vad vill jag mer? Vad väger tyngst?
Lyssna till ditt hjärta.. mmm DRAVVEL!!!!
mitt hjärta säger mig inte ett skit , annat än...

Du heter Camilla Carlsson, Du är en spontan och livlig människa.
Du brinner för minst 10000 saker på en och samma gång.
Du är 23 år gammal... du dör snart!
Du måste ta tag i dig själv....
Såhär kan det ju inte fortsätta... JAG VET!
Jag är fullt medveten om det... men jag håller på at gå i spillror...
jag vill det här!
Men jag vill också det här?
Kan man inte få båda? Tydligen inte....
Måste man då välja? Jag vil inte, jag vägrar!
Hatar att ta besked som påverkar mitt liv... tänk om jag tar fel....
ALLT blir fel... misslyckat... och inget blir som förrut!
Fast egentligen.... vad jag än väljer... så kommer nåt bli fel....
Jag kommer sluta som olycklig vilket som... jag bara vet det!
Men jag kommer ju vara olycklig om jag inte tar den risken också..??
Jävla satans fan....
Jag önskar jag kunde nöja mig med ingenting... men inte jag...
jag är inte sån, jag är jag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, du vet vad jag sa i helgen... kram

2009-04-22 @ 21:54:11
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: Cillan

Jag håller på dig gumman! Jag stöttar dig i allt!

2009-04-24 @ 09:39:49
URL: http://cirkuscil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0