Crazy Night..

Ja igår så hade vi ju våran tjejdag på örnäset där vi alla fick gelenaglar och jag fick mitt löshår.
så här blev slutresultatet.



Så nu känner man sig lite snygare :)
Sen begav vi oss till piteå för att pröva på nattlivet där och jag hade riktigt roligt :)
Träaffe på en barndoms vän till mig som heter Daniel.. super roligt.
Och sen när krogen stängde träffade vi iaf Brolle och hans vänner och jag trodde inte ens att det va han men det visade sig att det var det ju =) Haha pinigt att jag typ ba nää, det är du ju inte alls! Nåja..
Han visade sig iaf vara en riktigt hyvens kille och väldigt rolig...hans vänner också så vi hakade på dom till sunes å käka å lite sånt.. riktigt kul :)
Nu är jag iaf hemma igen... trött som ett as men det hör ju tydligen till har jag förstått så det får jag väl ta.
Jobb imorgon, inte så sugen. Men måste man så måste man...
Nu powernap...vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0