hihi

Jag skippade vinglaset igår.. det kändes lite för mycket alkovarning över det.
Så jag försökte sova på naturlig väg.. och det gick ganska bra... men inte helt lyckat..
Hur som helst så hann jag deppa ihop lite idag.
För igår hade viktoria fortfarande inte hört av Tradera tjejen, och idag kring 12 skickade jag sms och frågade om hon hört nåt men icket...
Så jag skrev ett bittert sms till Cilla att jag nog kunde börja ge upp hoppet om att få det innan fredag.
Bara någon minut senare ringer min syster och säger att det kom idag!
Vad hände!?
Jag blev helt överlycklig... :D
Så ikväll får jag löshåret... då ska det färgas och mixtras med... (hoppas bara det inte blir grönt eller något)
Iiiih... och sen har jag köpt en ny borste som förhoppningsvis är bättre än min gamla! :)
Det blev ingen Tangle Teaser ;) hahaha
Det blev nån paddelborste..som tydligen sku va bra.. så vi får väl se :)



Jag och Lillith har gjort Pizza....mm... snart klar... fy fan vad vi ska slafsa!
Parmaskinka, mozzarella, tomater, vitlök, ruccola och vitlöksdressing...
Tror den kan bli smaskig :)

 HIhi... vi hörss!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

http://tantusinc.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=TD&Product_Code=VAMP



När Twilight fansen gått för långt!! :P

2009-08-30 @ 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0