LÄngtan!

Vilken härlig känsla att se att lönen trillat in på kontot... att äntligen kunna spendera lite pengar igen! :D
Jag har unnat mig ett par nya sneakers då jag har en tendens att gå sönder alla mina skor..!?
Jag fattar inte hur jag bär mig åt.. alla balleriners som jag har köpt i sommar.... pajj!
mina promenadskor....pajj!
Vi får väl se hur länge dom här håller nudå..
Sen hitta jag ett par snygga jeansleggings på VeroModa... lite väl tight.. (hehe dags å börja promenera igen)
Men äh, jag köpte dom, fick ju iaf på mig dom...sen såkanske jag blir lite mer motiverad att börja röra på fläsket igen, har varit alldeles för lat alldeles för länge nu! :D
sen köpte jag lite smink, sockar, as heta underkläder! (nuru raring) ;) heh... ehm...
Och sist men inte minst...

så har jag fått beställa ett stycke löshår... joho..
Beställde ett som var blont så jag kan färga det med samma färg som jag har i mitt nu.
Hoppas det blir bra bara, för håret är ju mkt ljusare än mitt var när jag färgade det.. nåja.. det blir nog bra! :)

Och på lördag ska vi fixa naglarna...
Jag hoppas håret kommer innan dess så jag kan få känna mig lite tjusig tills det att vi ska ut ränna.. höhöhö
Sen så har jag blivit jävligt sugen på att göra ögonfransförlängning...
Men det kostar ju skjortan överallt bara... billigaste jag hittade var på Carinas nails fr 750:-
Och hon gjorde permanent ögonfransuppböjning + färgning för 450:-
det kan ju vara värt!?
Frågan är vad som är mer värt?
Nåja... jag ska vänta lite med slösandet nu och se hur mkt pengar jag har kvar efter jag har gjort allt som jag vill göra och som jag vill ha... så får vi se vad min ekonomi tillåter sen..
Jag vill ju shoppa kläääder också...har ju inte shoppat på hela sommaren va fan..
Nåja...så kan det va...

Nu dusch och sen kila ner i tvättstugan igen....

Adiosos!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0