Löning!

åh imorgon är det den efterlängtade löningen! :D
Och jag kommer få ut en fiiin välförtjänt  peng...
Och nu är det såhär...
Jag har börjat sakna mitt långa hår.. som tusan.
Så jag tror banne mig jag ska måste köpa mig nå löshår å slänga med.
Var in å kikade på tradera, hittade ett som jag ville ha..men nä..
då kan jag inte skaffa ett konto för mitt personnummer finns tydligen redan reggat?
Och inte på den mailen jag har.. så då vet jag då faiken inte på vilken mail det är.. bajs..
Någon som har en användare på Tradera som vill beställa till mig?? ;)

Nä nu är jag trött.. måste sova...jobbade till 21 ikväll och börjar redan 8 imorgon...
Inte mkt över för fritid här inte...men imorgon slutar jag 15 då blire stan...
Måste hitta mig nå sneakers nu såhär inför hösten...

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0