Spännande alltså

Ja spännande.. det kan man lungt säga. Ikväll har jag suttit och knåpat lite på mitt CV som jag ska skicka in för att försöka övertyga chefen på stället att jag är en super människa. Och sen så har jag ju små änglar som talar så gott för mig, så förhoppningsvis går det vägen!.
Sen så lade jag in ett gott ord för systra mi också så hon ska också söka.. ballt om vi hamnar på samma ställe! :)

Sen så sökte jag till en film häromdagen. Men det visade sig vara lite naket å lite slisk slask så jag tackade nej.
Då blev jag erbjuden en större roll istället!? Vem hade kunnat tro det.. inget naket och inget slisk slask haha :)
Nåja.. det kommer väl ändå bli provfilmning och lite sånt så vi får väl se om jag får den.
Kan ju vara en rolig erfarenhet om inte annat...

Nåja... håll tummarna! i know i will...

NU film.... imorgon jobb...

Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0