Stalker?

Hmm... Jag misstänker att den där Robert Pattinsson är kär i mig!
Inatt har han varit och hälsat på i mina drömmar igen.
Han tog med mig på en romantisk resa hela världen runt..
Så äckligt verklig fick han drömmen att verka... elakt att sedan låta mig ligga och blunda och dra mig, och krama täcket
helt nöjd, för att sen sakta men säkert förstå...
att när jag nu öpnnar mina små gröna kommer jag se mitt vanliga tråkiga rum, och jag kommer ligga här helt jävla själv!
Tack för den Robert! hemskt schysst då.. tro inte att du vinner nåt på det här sättet!?!?!?
(Men du kommer väl ikväll igen? )

Hur som helst så är jag så himla glad att allt har gått som jag velat den här veckan! :)
Jag var ju livrädd att jag inte skulle få jobbet eftersom dom ville ha folk att börja jobba redan nästa vecka!
Men så när han ringde sa han att dom hade översyn med att jag kommer när jag kommer.
Och då sa jag att jag skulle iaf prata med dom på jobbet och se om dom kan släppa mig tidigare.
Och mycket riktigt. redan v.38 får jag börja mitt jobb.. jooohoo.. :)
Och det verkar som att dom ska ha den andra utbildningen just den veckan också så det var ju helt perfekt :D

Jag har nog inte riktigt förståt att jag ska börja på ett nytt jobb igen...men men.. jag gillar ju förnyelse :)
Och sen så är det ju inte direkt NYTT jag känner ju hälften av dom som jobbar där och jag känner ju till alla lokaler. Det är ju mest arbetsuppgifterna som är nya egentligen :)
spånnande... och kul att jobba med syster! Hon börjar nu på torsdag...så hon kommer vara veteran när jag börjar haha :)



Sen ser jag fram emot nästa lördag hur mycket som helst!
Eline gör naglar hos en tjej som gör det superbilligt 350 tror jag det var hon tar...
Så nästa  lördag ska vi ha tjejkväll med vin å grejer åsså kommer hon fixa naglarna på oss under kvällens gång...
NY variant av homeparty va?? :)
Men fy fan vilken smart ide :D
Can´t wait :D

Usch vilken hemskt mensvärk jag har... låg i sängen hela tiden efter att jag kom hem från jobbet igår.
och kommer nog göra det idag också.. om jag inte orkar upp för att ta nå piller och kanske fara å hänga med cillan..
vi får se...it is killing me :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till er båda två.....till det nya jobbet hoppas att det går bra.....att ni skall trinas och att det är bra betalt.

Hälsningar

Farmor

2009-08-24 @ 00:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0