Tangle teaser!?

 


Tangle Teezer
Frisörernas favoritutredningsborste. Ta farväl av tovor och trassligt hår. Såld och älskad på salonger runt om i världen. Tangle Teezer har på kort tid blivit den mest populära utredningsborsten.
Hjälper till att göra håret slätt utan att skada fjällsiktet. Tangle Teezer kan användas för att reda ut både vått och torrt hår.

Du behöver inte vara försiktig! Tangle Teezer är inte lik någon annan borste du tidigare testat, denna underbara borste ger dig ett fantastiskt resultat och reder ut ditt hår helt smärtfritt.

För att reda ut riktigt trassligt och besvärligt hår, borsta lite hårdare och bestämt, Tangle Teezer kommer inte att lugga utan reder ut dina tovor på ett unikt skonsamt sätt


Hmm, är lite sugen på att beställa hem en sådan här att reda ut löshåret med, min naturborste är ju inte mkt att hurra för! vill ha!!

Syrran har iaf inte fått nåt mail från tradera bruden än! bajs.. jag börjar ge upp hoppet om att hinna få det innan fredag :(
Men, men man kan ju inte få allt har jag hört..


jag har knappt sovit på två dygn...jag är trött, och jag känner att in kropp behöver mer än sömn än något annat!
Varför kan man inte sova då?
Jag funderar på att ta mig ett glas rötjut i desperata försök att få sova lite så jag blir mig själv igen.
Det får dock inte bli en vana!




skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0