Bort med allt hår!



Japp, nu har jag äntligen fått ur det mest löshåret.
Och jag gråter när jag ser mig själv i spegeln!!
Jag hade ju tunt hår innan, men NU!
Fyyy..... bara stripor... och JÄTTE slitet!!
Så jag har tagit det stora tunga beslutet.
Till veckan rycker det!
Jag ska ta mod till mig och gå till en frisör och låta dom sätta saxen i håret och göra en helt ny frisyr!
Vet dock inte vad jag vill ha... är lite sugen på en Bob Frilla?
Vad tror ni om det?



Kanske ska jag göra som Eva longoria och Katie Holmes och Posh spice och alla och göra en Bob frilla?

  en rund bob med lugg?

 en kort?

 längre?

 
eller nåt i den här stilen? Kanske inte färgen, men liknande frisyr?

Ååh, så svååårt!
Kanske att jag får ge frisören fria händer helt enkelt...
Men då är ju frågan...
Vart och vem ska man gå till?????
Har inga bra erfarenheter från frisörer...såå...jag får lite ångest!

Alla tips och råd är av värde!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Den nedersta (svart/blå) var den snyggaste enligt mig. De andra känns lite för korta och inte fullt lika moderiktiga idag. Nu är ju inte jag nån expert precis med 0 frisörbesök på 9år...men tror den kommer passa dig grymt hur som helst! =)

2009-02-22 @ 19:10:57
Postat av: Linda

Hej Camilla. :)



tycker du ska göra Victorias med längre hår! :)



Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-02-22 @ 19:54:45
URL: http://lindalundstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad är det för fel på den mörka hårfärgen på nedersta bilden?

2009-02-23 @ 23:42:16
URL: http://mysticlady.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0