Det var den helgen det!

Usch det går för fort när man  är ledig!
Men jag har iaf haft en skön helg...
Fredagen låg jag ju som sagt bara hemma å va sjuk...
Lördagen tvingade jag mig upp och bestämde mig för att ignorera det faktum att jag var skit risig och borde ligge hemma och kurera. Så Jag å Llllih hoppade på första bussen till Piteå och mötte upp min kära syster och startade dagen med Go Lunch. Sen begav vi oss in i alla härliga affärer... Och kom ut med påsar från typ varenda en :D
Härligt!
Sen drog vi hem Till Luleå igen, bytte om... och sen gick vi ut och åt ett gäng på stekhuset.
Hade tänkt prova Kalvryggen, men den var slut... så jag fick nöjja mig med Fläskfillen! Men den va god den med :)
Sen gickvi hem till oss jag, Lillth å Simon å drack nåt glas vin och så bjöd jag hem cilla och hennes 2 anhängare :)
Det var trevligt, och efter ett tag började cilla surra om utgång men... där gick min gräns!  :)
Var ju som lite sugen, men kände att.. nää...sängen lockade mycket, mycket mer!

Och idag ska vi fara och storhandla, sen ska va vi laga super god mat!
Och jag funderar på att kanske ta mig ut på en  promenad också... kanske runt Gyltsa eller nåt...och sen kanske lägga mig i den så kallade  "kärring-grillen" en gång för alla!!
Jag är inte ens vit i huden längre, snarare blå! haha då är det fan dags...
Ska höra med Lillith om hon ska me också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0