:)

Alla hjärtans Dag var helt underbar!
Och igår firade vi att Prinsen blev hela 26 år!
Ännu mera mys...
Och idag jobbade vi båda eftermiddag så det blev massa morgon mys...
Älskar verkligen dagar när vi är lediga tillsammans, eller börjar sent.
Jag brukar ställa klockan lite halv tidigt, sådär så Prinsen halv vaknar, tar ett stadigt grepp om en och drar en under sitt kokheta täcke och kramar om en och snosar en i nacken. och bara få ligga så i flera timmar innan man ska kliva upp...
Mmm i just loove it!!!
Och den här helgen har bara varit sååå mysig!
Om jag skulle få välja mellan en hel SPA-helg...och en hel myys helg där jag får bli överöst av Prinsens kärlek.
Skulle jag utan tvekan ta det sistnämnda.
För det finns nog inte så mycket annat som kan få mig att känna mig så lugn, lycklig, avstressad och harmonisk tillfredställd som då.

"Att älskas utav dig, är det vackraste för mig" ♥

På fredag kommer la Familia hit.... ännu mera kärlek och mys!
Vad har jag gjort för att förtjäna så underbara människor i mitt liv?

Jag saknar mitt guldkorn redan...önskar att helgen aldrig tog slut!

Kommentarer
Postat av: Cilla

tack snuttan! :D men nu måste du vara snäll med honom... :P hahaha ändå komiskt att jag är typ mer rädd för att visa upp killar för dig än för pappa... HAHAHAHAHA kanske för att du ofta har nåt vettigt att säga, det pappa säger tar man med en nypa salt!:P

2009-02-17 @ 13:18:27
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
Postat av: Cilla

Ja idag ska jag surra ihjäl dig! Det blir detaljrikt! :)

2009-02-17 @ 13:55:38
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
Postat av: Cilla

Jadu... Kring 19 är det bra om jag är hemma... :)

2009-02-17 @ 14:26:23
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0