Fredag den 13:e!!

Jahaja, idag har vi fredag den 13:e.....
Och den började ju bra....
Jag vaknar... sätter mig nyvaken på sängen.. hör Kattungarna skrika av förtvivlan så fort dom hör att jag är vaken.
Så jag tänker att jag ska vara snäll och släppa i dom små liven för lite "mys"
Men varför lär jag mig aldrig?
Det blir aldrig nå mys! Bara jävulskap!
Dom hinner bara in så sätter sig Ebba i mina nytvättade kläder som jag inte hunnit vika och sätta in i garderoben ännu.
OCH JÄVLA PISSAR!!!! whyyy??????
Cp!
Aja....får hoppas att det är enda oturen som jag behöver gå igenom idag!
Nu ska jag till sjukgymnasten å sen jobb!

Hörs sen!

Adios!

Kommentarer
Postat av: the hills

nej heidi har inte setts med ringen på länge, men speidi ses ju fortfarande ute tillsammans. så tiden får väl utvisa vad det är de sysslar med :) kanske är det bara för att få nya rubriker?:P

2009-02-13 @ 20:00:13
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0