Happy All Hearts Day!!

Mm, just det... ska bara snabbt tillägga en sak från gårdagen.
Jag och Elina var med om en ryysssssslig spökupplevelse på jobbet igår! :S
Urrrrk....

Sen har jag haft en helvetes natt!
Försöker sova, men det gå inte.
För nånting bankar i mitt rum! Tänkte att spöksatan följt med mimg hem! Crap!
Sen somna jag iaf....vaknar av att det ringer som ett CP på dörren halv 4 på natten!
och det ringer, och ringer, och ringer....och rycker i dörren, och riiiiiinger .sen tvär slutar det.
så ja klädde på mig med hjärtat i halsgropen och smög ut.... och sen riiiinger det igen!
så jag kikar ut och ser två killar där, as fulla!
Men som tur var så var simon här, så han klev upp skrämde iväg dom... tjoo!!
Sen somna ja om... vaknar av att det grälas i lägenheten bredvid.... galet gräl!
sen hinner jag just somna... så börjar katterna skrika.... å sen ringer väckarklockan!
Underbara natt!

Nu ska jag iaf till Prinsen och fira all hearts day! ♥
Vi kan ju alltid hoppas att jag inte somnar det första jag gör efter ett glas vin på självaste alla hjärtans dag också!
Om jag gör det.... å kan crille få göra slut med mig om han vill
För jag skulle inte vilja vara tillsammans med mig då iaf ;) hihihi

Kommentarer
Postat av: Carina

hej, gumman.... hoppas att det finns kvar några bullar nu tills jag och pappa kommer på fredag..

2009-02-15 @ 19:08:11
Postat av: Cilla

Nu har jag tagit igen alla missade inlägg... :P Inga Trosing, du är ett humoristiskt geni! Älskar dig gumms!

2009-02-16 @ 09:38:03
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0