Hojja!

Ja igår blev det iaf nån form av fest. Jag var ju som fast besluten att det skulle bli en hyffsat lugn kväll för mig eftersom jag skulle jobba idag. Så till slut efter många suck å stön och några övervägningar tog jag mig iaf in i duschen.
Det Var iaf kvällens höjdpunkt att sjäv få pilla på med frillan. Blev rätt bra till slut. :)



Sen begav vi oss iaf till Eline där  vi åt sushi och mös på.
Sen gick vi på Allstar och där var det massor med folk. Kul! :)
Där kommer jag att vistas fler gånger...
Sen vaknade jag idag, trött, bakis och jävlig...Och det var då jag insåg hur dumt det var att jag sket i att ta Bakis pillret innan jag slängde mig i sängen för att sova. Och det var även då jag insåg att jag nog inte alls hade tagit det så lungt med alkoholintaget och för att sedan inse hur mkt pengar jag hade slösat! *Suck*
För att inte tala om mitt griniga humör, men det gick över ganska snabbt när jag låg där och försökte vakna och fick ett söt sms från Prinsen där han överaskar mig och säger att dom är påväg hem! ÄNTLIGEN!
Kände att han iaf gjort denna dagen värd att ta sig igenom. Så nu väntar jag bara på att han ska komma hem...förmodligen någon gång i natt. Men jag får iaf sova i hans famn och det för mig är Magi.*längtar*
Slet iaf på mig mitt sladdriga mjukis-set och mixade ihop en bakis dryck i hopp om att det skulle hjälpa lite iaf.

 

Ja det är kul hur man kan känna sig as snygg ena dan för att känna sig nästintill sjuk och äcklig nästa.
Denna jävla alkohol.... jag tror ja gör slut på vårat osunda förhållande till varandra.
Den är lurig!

Lyckades även fånga ett kort på vårat nya tillskott här på Residens. Kolla hennes vackra ögon.
Ett är gult och ett är blått.... hur cool är inte det?? :)
Nån som vill ha en JÄTTE gosig 2 ögonfärgad katt? Hör av er!
Eller om ni vill eller vet nån som vill ha någon av dom andra mysbollarna :)



Skynda dig hem nu Älskling så jag får pussa sönder dina underbara läppar! ♥


Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken frän kisse!!!

2009-03-01 @ 19:00:00
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G

Sv: Åhå, tack så otroligt mycket hörredu :D

2009-03-01 @ 20:40:57
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0