HUH

Gårkvällen var iaf dunder mysig :)
Vi drack vin å lyssnade på gamla godingar å skrattade å skämtade å hade kul :)
Sen tjatade jag på honom att han skulle ladda hem massa filmer åsså gjorde han det.
Så när kl blev typ 12 eller nåt mös vi ihop oss och så slog vi igång " seven pounds."
Och jag somnar ju såklart innan den knappt hinner börja.
Vaknar när sluttexterna rullar ner.... å frågar:
Men, va? slutar den nu? Har jag sovit??
Ja, du har legat och snarkat hur mycket som hest!
Men roligt!!! Fan vad less jag blir!!! :/
Ååh, why??? Spelar ju ingen roll....her vi på filmen typ kl 18-19 somnar jag ju iaf!
Ja, det ligger ju i blodet då min mamma är ännu värre än mig.
Så det är ju inte sjukligt iaf ;) Bara genetiskt ;)

Ikväll blir det en tidig kväll....
Har känt av nacken nu i några dagar, och idag har den varit ännu värre.
Och nu är jag sådär sjukt trött igen så man bara vil kräkas av minsta ansträngning.
Så jag ska försöka få något i magen, och sen ska jag krypa neri sängen framför en film och soova!
sen upp 05.30....och sen sitta på bussen 06.30 ut mot sunderbyn...
För att äntligen få fara på den där röntgen.. ska bli skönt att få det bortgjort iaf!
Så man slipper gå och vänta....
och sen tillbaka till jobbet igen....

men nu... mat.. sen sova!

Kommentarer
Postat av: alltomthehills

hej :) jag hade en underbar semester tack! :)

nu ska ja berätta för dig, det finns fyra säsonger ute och den 5,e spelas in i nu läget.på den senaste säsongen (s4)finns i 20 avsnitt, kolla in hills/series.jhtml" rel="nofollow">http://www.mtv.com/ontv/dyn/thehills/series.jhtml där hittar du nog de mesta :) kram!

2009-02-05 @ 00:20:02
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0