Kanelbullsbak på Residens! :)

Idag har det varit KanelBulls Bak här på residens! :D
Mmm, och det har luktat nybakta bullar i heeela lägenheten!

     



  snart slut! :) haha nää, finns många kvar :D

Sen for vi iväg en snabbis för att hyra film... det blev "Barnhemmet"
och sen när vi kom hem var exakt allt på min dator upp och ner och fram och bakvänt! :) hahaha men simon googlade en lösning så  nu e de fixat! :) Jävla katter!!! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Igår jobbade jag med Linda på Tunagården, det gick bra och kul var det :)
Idag har vi mest varit hemma å tagit de lungt... å bakat som ni ser! :)
Har dock haft sådan sjuk nackvärk igen!
Igår hade jag grym värk, och sen när jag skulle massera på vänster sida av nacken känner jag en hård knöl som gör svinigt ont!
Den är fortfarande kvar och ligger och värker som fan hela tiden... och området runt omkring är stenhårt och gör sviin ont!!
Jag tror att det nog bara är en överansträngning....men... Gaah! Hoppas den försvinner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0