Rosa Kök på Residens!

Jahopp Hej Alla Glada!! :)

Idag har jag och Lillith Lekt super inredarsproffs! :)
Så just nu har vi ett riktigt tjejjigt kök!
Japp, vi har ett rosa kök....(ja du läste rätt, ett ROOSA kök!)
And we Love it! :)

Här får ni se:





Inte så pjåkigt va? :)
Rosa färgen är mycket mer skrikig än vad som syns också. Den är riktigt jävla KNALL Rosa!
Ni får se bättre när ni hälsar på! :)

Idag var jag iaf på Röntgen... så nu tar det väl ett tag innan man får besked.
Men dom gjorde bara en vanlig röntgen.. *suck*
Så då lär dom ju inget se iaf... Vad jag förstår så måste man göra en Magnetröntgen för att kunna utesluta typ diskbråck å sån skit som Sjukgymnasten misstänkte. Så jag förstår inte varför dom inte bara gör en sådan på en gång?
Nåja, sjukvården är ju som dom är. Det ska alltid krånglas! :)

Imorgon är jag Ledig... Joohoo!!
.. och på Lördag ska jag jobba först på Eniro, och sen ska jag jobba med Linda på Ungdomsgården.
Så på lördag kommer jag jobba typ sammanlagt 12 timmar? :)
Men jobba med Linda tror jag mest kommer bli kul... får jag hoppas :)
Om nu inte ungdomarna bestämmer sig för att knäcka mig det första dom gör!
Nä, då får dom se Galen-Camilla ;) hahaha om det nu finns någon sådan här inne någonstans? :)
Sen jobbar jag söndag måndag tisdag... och sen är jag äntligen ledig på Onsdag igen! :)

Jag hade ju tänkt åka hem till Umeå helgen den 20:e men... ändrade planer!
Min Mami och Mellan Kommer hit och hälsar på mig istället!
Jooohoo... Me like :D

Jag klev upp 5 imorse... känner att måste sova snart!
Typ NU.... :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan vilket nice kök!! Vi har typ 13 månaders väntetid på MR röntgen så du vet..:(

2009-02-05 @ 22:39:16
URL: http://lottson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0