Sömnbrist!

Igår hängde jag med Prinsen och kände lugnet.
Sen or vi å handla mat som vi sen for hem till Andre å bjussa honom på.
Det blev mitt favvo... Tacos!
Där hängde vi ett tag... sen hem... för att jag skulle få sova eftersom jag skulle upp tiidigt! Och jobba mycket idag...
Mm.... Jo Tjena!
Sova? Vart då? När då? Hur då?
Efter en massa jävla omständigheter hit å dit lyckades jag iaf sova max en timma inna jag skulle upp.
Tror faktiskt inte ens det blev en hel timma!
Mina ögon brinner!
Stackars kunder, min hjärna är seg och hänger inte alltid med.
exempel:
-Hotell Toppen
Jag. HottenTotten!?
Stackars...
Nåja, jag tjuvade Prinsens stora mysiga huvtröja som jag sitter och myser i på jobbet.
Dagens lunch består av en stor Red Bull och en Twix Extra King Size!
Det ska väl få en att vakna lite?.... sen jobb med linda på Gården... det blir nog gött. Sen hem å sova.
Lyckades ge bort mitt pas imorgon. Känner att jag har en del sömn att ta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0