Tomt!

Jahapp.... då var man ensam kvar, med 2 galna katter!
Mamma, Pappa och djurflocken begav sig för några timmar sedan... Trist!
Vi har haft en jätte lugn och skön hemma helg... precis så som jag gillar det.
Bara massa Familjemys!
igår kom Prinsen förbi också...Perfect!
Nu ska jag börja göra mig klar snart å sen ska jag fara hem till Prinsen å mysa massvis med honom.
Han åker ju till sälen snart i nån vecka... så man får passa på.

Till veckan åker våra galna små kisse bebisar till sina nya hem... Lite sorgligt i hjärteklumpen känns det ju allt.
Men, men... dom kommer säkert att få jätte bra hem.
Samtidigt som vi får en annan kisse att rå om och överösa vår överflödiga kärlek på :)







Men nog är dom allt härliga! Dom kommer få världens finaste kissar dom nya ägarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0