Update!

Heej!
Heh... det tog lite längre tid än jag hade tänkt innan uppdateringen kom... men här kommer den iaf!


Först så for jag på mötet...ooooch
JAG FICK ROLLEN!!! :D
Så från och med nu ska jag börja studera barn i 4 års åldern... :P hihi

sen klippte jag mig och såhär blev resultatet:






Nu är Frillan inte så mkt till frilla längre efter en dag på jobbet och några timmar på stan....
men ikväll vankas det fest... så då ska jag pilla upp en snygg frilla... kanske att jag snör in en bild på hur het jag kommer bli :)

Naglarna fixade jag i onsdags också...



Gött :) Känner mig som en ny person.... kan behövas ibland!




Sen så idag, när jag kommer hem hittar jag det här!

 Huh? Till mig??? Från Johanna? Kunde inte för nåt i världen komma på vad det kunde va.
så jag sparka av mig skorna, kasta av mig jackan, rusa in i köket och slet upp paketet.
Och i det hittar jag det här:

 (klicka på mini bilderna så blir dom större)

 Ett vetehjärta som man kan värma i micron och värme händer och dylikt med!
                                                                Undetbart  eftersom jag är den mest frusna människan någonsin! :)

 En riktig tjej-film! jag som älskar sådana!! :D

 " Hej! Här kommer lite feel-good" grejer att mysa upp tillvaron med! Kram" Ps. kolla i filmfodralet..."

och där hittade jag alla dessa!!! *skrattar så jag nästan gråter* :D

     


TACK JOHANNA!!!!!! :D
Kan inte smälta hur söt du är, Go Gumman! Blir ju alldeles rörd.... du lyckades verkligen med att lysa upp min tillvaro iallafall!!! Kan inte sluta le....du är så himla påhittig!! :D
Längtar tills jag kommer hem å träffar dig så jag får ge dej en jätte bamse kraaam!!! :D
TACK, TACK, TACK!!!! :D sööööööt ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack! Utan din hjälp hade inte håret blivit som det blev! :D

Grattis än en gång till rollen!

Och fy fan vad jag garvade när jag såg bilderna... humor med gamla kort! :D

2009-02-27 @ 17:49:52
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Det finns fler kort hemma hos mig! ;) Får väl slita fram dom när du kommer hit snart :)

2009-03-01 @ 09:43:57
URL: http://lenajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0