en aning tankspridd!?

Hahaha fräsch tjej!! :)
Vaknade upp hos Prinsen imorse å skulle gå å borsta tänderna innan jag skulle bege mig.
Så står jag där trött, och tankspridd...och inser att jag står och sätter Tvål på tandborsten!?
Hahaha vilken tur att jag insåg det innan smaklökarna hade upptäckt det!
Så jag fick typ panik å stod å sköljde av den i typ en kvart... å sen stod jag med den redo med tandkrämenen centimeter utanför min mun i typ en kvart till och övervgäde om jag skulle våga stoppa den i munnen eller ite :)
Till slut gjorde jag iaf det och det var ingen fara... *tjooo*

Sen åkte jag iaf hem och fick besök av Sara, så vi har suttit å fikat å skvallrat och bara haft allmänt mysigt :)
Nu har hon iaf åkt hem igen, och jag försöker klura ut vad jag ska förgylla resten av min lediga dag med.
Jag städade igår, så det behöver jag ju inte göra idag iaf..
Vi skulle ha gått på teater igår, men Skådisen blev sjuk... så om han är frisk ska vi gå ikväll isället! (HOPPAS)
Längtar som fan efter att få gå på teater.... :) det blir att man går på tok för sällan....
kanske det också ska bli ett nyårslöfte, gå på mer teatrar! Någon som är med mig???
Om det inte blir av ska Cilla komma hit så ska jag färga håret på henne,
Så jag tror nog att min dag kommer bli helt galet bra vilket som :)

ÅH! Jag är så himla rastlös i själen!!!!
Jag känner att jag måste göra saker.....jag känner att jag måste få ut mer av mitt liv!
Jag tror att jag har hamnat i nån sorts livskris... (fast det har jag ju typ varit dom sista 2 åren) ;)
Men nu börjar det fan bli extremt... hahahha
vad att göra??
Kanske att jag ska fara å bestiga ett berg eller något?  :D
Eller bara ta mitt pick å pack å rymma iväg å upptäcka egypten eller något?
jag vill ha lite mer spänning, lite mer äventyr.....
Jag är uttråkad...
Kanske att jag ska börja köra rally?? :) Det vore nåt :P

Kommentarer
Postat av: mamma!!

så vitt jag vet så måste man ju ha körkort för att köra rally.... hehe

2009-01-20 @ 19:33:10
Postat av: Camilla

Hahaha, jo.. iofs... men det blir ju mer spännande utan! ;)

2009-01-20 @ 23:57:29
URL: http://svammel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0