Jag säger Upp mig!

Härmed säger ja upp mig! Eller rättare sagt... Tar en Paus....Från allt som har med festande att göra!
Känner att jag nog gjort bort det för ett bra tag framöver nu...
Och känner inget sug i kroppen alls efter allt vad som har med allt detta att göra.
Jag har fått NOG!

Jag ska koncentrera mig på en hel massa myskvällar framöver istället...
Hänga med vänner, surra på nåt fik, gå på teater, filmkvällar , massa mys med Prinsen.
Och kanske en och annan bio också...
Mmm... mysigt... det känner jag mig mycket mer sugen på!

Någon som är på?


Huh.. sitter på jobbet å känner doften av en massa god Mat-os...Typiskt mig att alltid skita i att äta lunch/middag...
Varför fattar jag inte att man hinner bli SKIT HUNGRIG???
Sitter här och klurar på vad jag ska laga för FET middag till mig själv ikväll när jag kommer hem nångång efter 20...???
Något smarrens måste jag iaf hitta på... *mmmm*

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cilla

söto! Våååran låt! och den får mig att böla me... alla gånger du har hjälpt mig genom tuffa tider! böööl PUUUSS

2009-01-27 @ 00:07:06
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0