Min CP Tvlilling!!!!!

Idag har jag haft en skön dag! :P

Klev upp, tog en dusch... strök omkring i morgonrock i 2 timmar! Skönt!
Sen börja ja poppa musik å  klä mig å sminka mig... åsså drog jag en Camilla-komma-igång dans!
Underbart... hahahha hela dagen blir alltid bra efter sådan! :)
Sen strosa jag runt på stan, fyndade 3 klänningar! Me like......

Och så har jag å Linda kommit på att vi ska börja plugga till Hösten!
Hell-Yeah!!

Imorgon ska jag göra stan med tjejerna, och förhoppningsvis hitta en outfit till min å Lilliths feta Tema Fest!! :)
Den kommer bli såå kul! :P




om 50 min börjar Andra Avenyn igen!!! Jag är en sådan enorm TÖNT!!!!
och det är UNDERBART!!! :)





Äntligen har jag lyckats få en bild pp mig och min enäggs tvilling!!
Vi träffas sällan.. hon blev bort adopterad innan jag ens hade hunnit pluppa ut...
Hon är inte lika bra som jag... det är rätt skönt!
Jag tror det är därför hon håller sig på avstånd.... Men då vet ni det!
Ser  ni någon stropp som inte hejjar.. eller nån som super sig på tok för full och bara är jobbig..
Då är det HON!
Då har jag fått det sagt en gång för alla!
Nu ska jag gå och vara perfekt!!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad ska vi hålla tummarna för? Nu blev jag nyfiken ju!



Jo, det är så roligt när låtar stämmer in! :D

2009-01-13 @ 20:19:13
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0