Piteå!

Igår åkte jag och hälsade på Stora Syster i Piteå! Vilket är lika roligt varje gång.
Vi gick på bio och såg:

 

Och den var förövrigt en av dom bästa filmerna jag sett! i LOVED it! :)
Ska SÅ köpa den när den kommer ut på dvd så jag kan se den fler ggr :P

Sen när vi kom hem till syrran snugglade vi upp oss i soffan å tittade på tv å surrade.
Hahaha jag lyckades knäppa en bild på syrrans "Inne-i-Tv:n-min" *asg*



Och när denna min används då finns det ingen kontakt utanför Tv-rutan ;)



Och här ligger jag, och finner inte Tv:n lika spännande...jag vill hellre surra hål på hennes stackars öron ;)



Det här är Teddy viktoria å anders vovve :) me Tratten :P


Här ligger jag å Teddy å morgonmyser i soffan innan jag å viktoria började göra oss redo för stan! :)
Jag lyckades hitta en del Godsaker på rean.
(Piteå är min guldgruva när det kommer till shopping)
jag fyndade



En svart lång topp jätte söt! Och en shortklänning, super fin.. lite stor dock.. men det blir nog bra med ett skärp bara, och sen en söt Mickey Mouse top. Och även ett par ljusa stretch jeans..superb! :)

Sen hittade jag även 3 ringar


En vanlig slät i silver och


Och en med en liten sten och en som var som flätad?men fina och enkla... jag gillade dom. så dom fick bli mina!

sen blev det örhängen också..såklart!


Ett par stora röda bollar... (och sen ett par likadana i mindre varianter som följde med men dom ids ja int lägga upp)
NU får de tametusan va bra! :)
Haha.. :)

Jaaa.... men det var det de....
Nu är jag iaf hemma igen.... Och imorgon vankas det fest!
Jooho.... Jag känner peppen!
Jag tror det kommer bli helkul....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0