Röntgen..

Seriöst... jag inser nu att gå ut på krogen och dansa som en idiot är ju som att lägga sig mitt på e4:an...
Idioti... Sitter på jobbet och kämpar..varenda minut känns som en evighet... Och varenda rörelse gör att det värker i varenda centimeter på min överkropp...Nåja, det här börjar bli vardagsmat nu..
Har börjar lära mig att härda den ganska bra nu...
Ringde iaf Sunderbyn idag å fråga om Röntgen....i Slutet av januari... senast Februari ska jag få komma...
Förmodligen så syns ingenting....men skulle vara skönt att iaf få utesluta Diskbråck eller något annat skräp...!

Idag ska jag vara Med Cilla & Stefan... så himla, himla kul! :)
Det blir Subb-Mat å Hårinsättning.... Me Like!
Lillith å Simon kommer säkert å hänger med oss också...

Förövrigt så saknar jag Prinsen massor!
Jag behöver kärlek & mys... för att bli en hel människa i själ & hjärta igen!

Men på Lördag... Raring
då är det Du & Jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0