Tacokväll med mina Härliga!

Det blev iaf ingen teater...
Men Cillan kom hit å bjöd oss på Tacos istället så det gjorde ju kvällen helt underbar iaf! :P

                                      

Cillan kämpar på med förberedningarna                         Och Lillith väntar snällt på mat :)


                                          

Äntligen Maten är klar!! Dags å svulla!!                                            Smarrens!!



Cillan är inget fan av min kamera... i don´t now why???? i LOVE it :P

     
uuuuuh mätta å belåtna....njuter av en "efter-maten-cigg" Gödda :)



Gäsing tajm i soffan.... aaas mätt! Det är fan int bra å svulla sådär :P

och sen har vi utsett en ny kung i huset!



"jag är kungen över alla här!"

God mat, underbara vänner och en jääävla massa skratt!!!
Härlig kväll....Perfektion av dess like! :)

Imorgon vankas jobb igen... hujja... Nåja...
Nu ska jag krypa ner i min stoora säng  å sova tvärs över den...
Bara för att jag KAN! :)

5:e februari ska jag på röntgen...gick snabbare än ja trott... bra! :)

Nåja....

Goder natter you fuckers!





Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack för en toppenkväll! :)

Även om jag var lite less på en kamera i nyllet... hahaha men det är bara lära sig... Jag funderar på att kanske strypa Crille för att han gav dig en ny mobil... hahaha nä... det är alltid roligt att dokumentera!

God natt you sucker!

2009-01-21 @ 00:48:06
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
Postat av: Cilla

Men säg inte så, jag har ju nog med prestationsångest redan! :P

2009-01-21 @ 01:18:13
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
Postat av: Cilla

Jag har kommit på allt nu... :) det kommer bli så himla kul... jag vill ha lördag NU!!! :D

2009-01-21 @ 11:56:48
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0