4 Dagar kvar!

Fatta!! :)
Det är bara 4 dagar kvar till jag får min efterlängtade semester :D

Och på måndag åker vi till Gräsmyr och hälsar på min familj i några dagar, sen åker vi vidare ner till stockholm.
Där ska vi bo i Lars ock Karin (Crilles bror och hans tjej) i deras super fina villa i Saltsjö-duvnäs i några dagar.
Och sen åker vi ner till Gotland där Lars & Karin är i deras sommarställe med barnen och hälsar på dom där :)
Ååhhh jag längtar så sjuukt sjukt mkt... :)
Det blir min och Crilles första riktiga semester tillsammans...vi har ju annars aldrig varit lediga samtidigt.
Och det känns så himla, himla kul att vi verkligen ska semestra ihop på riktigt :D

Snälla, gode, kärleksgudar... ge oss super fint väder alla dagar! *Amen*



Åååååååh........ jag vill att vi ska åka NUUU!!! :D

Nåja.. den som väntar på något gott ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är sååååå avundsjuk!!

2009-07-14 @ 15:15:21
URL: http://fritzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0