Färgat

Så nu är andra behandlingen avklarad!
Tack Eline, du är en pärla! ♥

Såhär blev slutresultatet

Ena sidan....



Andra sidan..



Och framifrån..



Det är lite gulare och orangeare i verkligheten.. på kortet ser det ju riktigt bra ut! :D
Hm.. så frågan nu är bara.. ska jag låta det vara ett tag nu och sen köra en omgång till?
Eller ska jag färga någon ljusbrun färg?
Hm...svårt val..:P
Men det måste väl iaf få vila lite...Bajs... jag har inget tålamod.. vill färga en gång.. sen ska det vara klart..
Fast det är ju bara drömma om när man ska gå från mörk till ljus.. det är iaf ett som är säkert!

Imorgon är det fest hemma hos mig...det blir nog trevligt.. och på ett tag kommer Prinsen över.
Blir spännande att se hans reaktion.. höhö

Kommentarer
Postat av: Silje

Jag har också gjort en omgång med slingor, är riktigt nöjd men om jag känner migsjälv så kommer det att bli några gånger till och vips så är jag blond igen :)

2009-07-10 @ 14:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0