Från mörk till ljus igen?

Ojsan... här var det länge sen man var! :D
Jag har inte skrivit så mkt för jag har som inte haft så mkt att skriva om.. har mest bara jobbat :D
Men jag ska väl försöka mig på lite av en update iaf...

Happ... jag har iaf fått för mig att jag ska bli ljushårig igen....så förra veckan körde jag första slingbehandlingen med hjälp av lillith....
Och nu ska jag försöka få mig en behandling till... men hon har ju dessvärre övergett mig för turkiet så jag måste hitta någon annan  som vill hjälpa mig med detta projekt! :D
Har iaf köpt färg å allt... så vi får se vem den lycklige blir ;)

Sen så ska jag åka till London i November och kolla på twilight filmen nummer 2 - New Moon! :)
Ska bli grymt grymt grymt jävla kul!!!!! :D Längtar som fan.. så nu gäller det bara att börja spara inför det också... men det är ju ett tag bort så några slantar ska jag väl hinna spara ihop iaf! :D
 
Och sen så ska pjäsen där som jag var med i ut på turne våren 2010  och jag har blivit tillfrågad om jag är intresserad av att vara med igen...och som om jag skulle tacka nej? Knappast! :D
Så det verkar som om jag kommer få stå på scen några ggr till i mitt liv iaf :D

Sen så ska jag ha fest på fredag.... cilla flyttar ju till älvsbyn snart så det blir väl som en liten avskedsfest för henne..
sisa natten med gänget :D

Nä nu ska ja försöka städa ihop lite... fixa käk å sen ska ja dejta Jonnha å höra om allt roligt som hänt i hennes liv sista tiden! :D

Puss å Adjö! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0