helluu

Sista kvällen i Gräsmyr...
och skönt och avkopplande har det varit som vanligt!
Igår så blev det grillning med familjen, tony å jenny kom också förbi.
Idag testade jag agility banan med mirella också... hon är så duktig! :)
Bara jobbigt att jag lät alla grejer ligga kvar till nu ikväll. Och så har det ju regnat så allt var fuktigt.
Och när jag skulle börja plocka ihop var det jävla snigel ivasion av dess lika på tygpåsarna.
Så jag fick panik och sprang in så Prinsen fick komma ut och rädda mig från dessa elaka missfoster.
Nu vankas det dusch å och mental inställning på tidig uppklivning imorgon. Kl 8 har vi sagt att vi borde bege oss, så vi får väl se då hur det blir med det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0