Jooohooo!!

Åh vilken skön dag jag har haft! :)
Först gick jag på stan me Lillith... åsså köpte vi varsin lyxshake från max å satte oss på trappen vid kulturen hus å njöt av värmen.. sen mötte ja upp crille å kenny åsså gick vi och åt på allstar.. mumma :)

Och nu har jag packat som en dåre.. och lider av lite resfeber... men det hör ju till...
- aah har jag allt? å springer runt som en dåre å packar för mkt, springer några varv till... sen tillbaka å plocka ur allt onödigt... å sen några varv till och sen tillbaka å packa i hälften av det som man packat ur... ja... det är väl som det ska? :)

Jag har verkligen världens snyggaste pojkvän... jag är helt övertygad!
Jag må dregla å ha mig över Robert pattinsson och sådana skådisar... dom är heta... det är dom!
Men jag kan ändå inte tycka att dom är snyggare än min Crille...och jag säger inte det bara för att han är min pojkvän.
Utan jag tycker helt ärligt det... jag har aldrig varit så attraherad av någon som jag är av honom.
Av alla snygga killar man dreglar över i filmer så brukar jag iböand stanna upp å tänka vem jag tycker är snyggare.
Och Crille vinner ALLTID.
Jag kan sitta i timtal och studera hans helt sjukt perfekta ansikte...och tänka vilken fruktnavsärt tur jag har som får kyssa dessa underbara läppar och se in i dessa underbart vackra ögon.
Sådan fruktansvärd tur jag har att just han vill ha mig... av alla andra... så vill han ha mig!
Och så slog det mig häromdagen....
Tänk om jag inte kände honom... och så skulle han vara med i någon sådan där film med sådan där het karaktär.
Jag skulle ju smälla av.. jag hade kunnat döda för att få honom....alla andra också...
Och nu har jag honom...han är min :)
Och vad glad jag är att han inte är känd... för jag skulle nog bli tokig av konkurensen.
jag tror inte ens han vet hur sjukt snygg han är.. fastän jag säger det till honom ofta så tror jag inte riktigt att han förstår hur sjukt, underbart vacker och snygg han är! :)
Jag älskar honom...  ♥


Och imorgon åker vi på våran semester... fy faan vad jag längtar!! :D
Första anhalten blir gräsmyr...

sen stockholm,,,, och sen GOOOTLAAAND! :D
Jag har redan planerat in massa mysiga kvällsdopp å sådana saker... höhöhö :P
Och massa massa annat också såklart... ååh jag längtar så det spritter i hela kroppen...

jag är tillsammans med världens snyggaste kille... jag övertygad... Lyllo mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0