Nedräkning!

Men jesus...
2 dagar kvar...aaaah.... jag vill ha semester nu! Hur lång tid kan det ta? :D
Jag har iaf haft en bra vecka Hitills..

I måndags kom en av mina killkompisar från umeå hit upp å hälsade på.
Haha..!
Han skulle hälsa på sin bror och så visar det sig att hans bror bor i huset jävlat bredvid vårat!?!?
Haha sjukt... vad är oddsen liksom?? :)
Nåja det var ju kul... så jag slet med han ut runt udden å visa hur fint det är här.
Så nu är han ännu mer övertygad om att han ska flytta hit. Sen så ska en tjej på jobbet hyra ut en skit fin lägenhet så det ser ut som att han nog tar den. Å då kommer han bo här om ca 2 veckor! :)
Fy fan vad kul :D

Igår skulle jag ju då vara med Prinsen och fick beskedet att grillning stod på schemat.
Och vilken grillning sen...! Fy fan vad gott! Arrrr..mumma!
Man blir inte besviken när man är på grillning med grabbarna.. dom vet hur det ska gå till.
Å dom är så jävla härliga å roliga...å det bästa är att dom får min Prins på så himla bra humör! :)
Älskar att se honom skratta, han är så vacker då. Man tror inte att han kan bli nå vackrare.
Men när han skrattar sådär galet mycket, sådär så det kommer från magen, ni vet när man skrattar med hela kroppen.
Då är han nog seriöst snäppet vackrare än när jag trodde han inte kunde bli finare! ♥

och Tilly en av våra skyggkatter, hon är inte så skygg alls längre!
Hon har blivit jätte gosig å vill bli klappad å få min uppmärksamhet hela tiden. Hon är så himla fin!
Vem hade kunnat tro det för ca ett halvår sen? jag tror fan att vi har haft dom ett halvår snart?
Shit vad tiden rusar iväg alltså....Men hon är så himla, himla fin!
Vi får bara finare och finare relation för varje dag som går. Hoppas hon får sig ett fint riktigt hem snart hos någon som hon vågar lita på lika mkt som hon litar på mig nu :)

Tilly ♥



Här får ni se den andra skyggisen.
Hon är dock fortfarande väldigt tillbaka dragen. Vankas det mat så är hon inte blyg ALLS!
Och ibland får man klappa henne om hon är på bra humör. men det händer sällan. Hon fräser oftast så det är sällan man vågar sträcka fram handen å chansa :) Men senast idag fick jag klappa henne! :)
Här har ni andra

Fräsan! ♥



Dom är ju bra söta ändå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0