Robert Pattinsson!

Det vankas fest ikväll... alla ska festa!
Men inte jag!!
Vet ni vad jag ska göra? JO...

Jag ska ha en Robert Pattinsson kväll... OH JA! :D
Maraton med några av han tidigare filmer...iiih... underbar kväll med andra ord!
Får se om jag kanske t.om orkar kila iväg å köpa snarra se jag verkligen kan krypa ner i soffan å drömma mig bort :P
Hö hö...
Här kommer lite go bilder! :P




 

Och här kommer finalbilderna ;)




och den hetaste av dom alla hestaste!



Som om det räckte! Här har ni honom liv levande från inspelningen av hans nya film "Remember me" som inte tillhör the twilight Saga...  lika het som vanligt!


Mm.... nu ska jag återgå till min pattinsson kväll....! :)

Hadet!

Kommentarer
Postat av: Flisan

när/om jag kommer upp ska vi också ha en pattinson kväll! :)

2009-07-18 @ 17:13:35
URL: http://fritzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0