SEMESTERN ÄR HÄR!!!!! :D

Jag kan knappt tro att det är sant. Tänk att semestern kom till slut.. :) Ha ha.. och det roliga av allt detta är...
Ar att hela veckan har jag gåttoch sett fram emot fredagen då jag tänkte att jag skulle fira å dricka vin å allt som hör till, och sen skulle jag sova heeela lördagen.. eller iaf ta mig en sovmorgon till klockan 11 iaf! :)
Haha!
Men i själva verket.... så for jag till Elin och åt tårta och firade att hon fyller år idag. Stannade ca en timma... fick sådan elak huvudvärk, for hem.. kollade lite på tv.. sen gck jag och lade mig typ kring strax efter 22.30 eller något?
Vaknar kring 6.00 pigg som aldrig för, förösker tvinga mig själv att somna om. det är ju semester fröken karlsson!
Men ne... ligger och drar mig svin länge och tänker att nu är klockan säkert AS mkt. men så är den bara kring 8.00! HAHA!
Bajs, nåja...lika bra att kliva upp då. tänkte att jag skulle göra nå nytta idag och sen blir det kanske playan! :P

adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0