Sur på statoil!

Va fan?
Jag gillar statoil... dom är alltid så himla trevliga på statoil...visst?
Men hm...nja...

Gick dit en sväng för att köpa nå snarra inför min "Pattisson ikväll" och pratade i telefonen samtidigt som jag plockade på mig det jag skulle ha.
Lägger upp det på kassan, och möts av nån sur grabb som ba tar bestämt tag i grejerna, bunkar ihop dom å skjuter fram dom mit mig å ryter
- 76 kr!  nå mer?
jag - ehm.. nä..eller..jo.. kan jag få en påse kanske?
han - mmm! pular in grejerna i en stackars påse å ger mig den bestämt å stirrar mig rakt in i ögonen med sina bruna ögon med mer eller mindre vad man kan kalla en mördarblick typ!

och visst jag hade ju luren i örat så jag förväntade mig inte att vi skulle börja diskutera vädret men ändå!!
Jag blev typ rädd för honom... hemska kille.. hur i hela friden fick HAN jobb DÄR?
Nåja, han kanske hade en dålig dag...jag förlåter honom!
Men bara för att jag nu ska återgå till min myskväll....

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0