Tvätt!

"Jag känner en tjej,
Hon är tröttare än en trött, trött grej,
 för hon har grannar som bråkat hela jävla natten igen!
Jag Känner en tjej"

Haha... undra hur många versioner jag har av boten anna nu :P *asg*

Jag hade iaf en very nice evening by myself igår! :) Det är så sjukt jävla skönt att få låsa in sig å bara kolla massa film å bara få vara ifred lite då å då. Jag älskar det! :)

Jag började ju iaf kolla på How to be med Goingen..



Hahahaha ja bilden talar ju för sig själv! Haha! :)
Kanske inte världens bästa film, men den var rolig....och kul att se honom i en helt annan karaktär än vad man är van vid :) Trots att han spelar en hel skum kille med stora problem med att hitta sig själv och försöka hitta lyckan  och hittar på dom mest bisarra sakerna för att nå dit. Och med världens kalufs så kan jag inte låta bli att sitta å dregla hela filmen iaf! :D haha...

näst upp var : The haunted Airman

 

Hehe... och som ni säkert förstår är det här en skräckfilm. Och jag..är inte mkt för skräckfilmer då jag lätt blir ganska mörkrädd. Men jag lyckades iaf plöja igenom mer än halva med ansiktet gömt i händerna, kikandes mellan fingrarna.
Men sen blev det för mkt spindlar å spöken skuggor å grejer för att jag skulle palla nå mer så jag stängde av. Men kände mig lite stolt över att jag vågade se så pass länge ändå heeelt själv! :D

sen tredje filmen började ljudet krångla så jag fick damp å slog på gamla godingen twilight istället...Såg ungefär halva så ringde max å ville ha me mig ut på prommis. Så vi gick å satte oss på bryggan nere på udden å kollade på solnedgången å surrade :) Mysigt... sen gick jag hem å pysslade på å sen somnade jag :)

MEEN mina kära vänner...!
Tror för all del inte att jag fick sova gott... ELLER länge för den delen... han knappt slå igen mina små gröna
så börjar grannarna skrika å bråka... dom är fan proffs på att bråka dom där två. Och det är såååå lyhört så man hör vartenda ord dom skriker åt varandra. Låter som att dom står i vårat tv rum å bråkar. Och jag känner mig som ett litet barn som ligger under täcker och blundar och känner mig illa till mods och bara vill att det ska ta slut nångång!
Och tro för alldel inte att det pågår under en timma.. nädå.. dom kan hålla på hela natten.
Vadå? Det är väl inget konstigt med det!? Bajs! ååh..
Sen äntligen blir det tyst...jag lyckas utmattad äntligen somna in igen... och DÅÅÅÅÅ ringer klockan som betyder att nu är klockan 06.45 nu måste jag upp å sortera tvätten å ge mig ner i tvättstugan... Joooho....!

Nä vadå? jag är inte bitter....

Hur ser din tvättoutfit ut?

Såhär ser min ut :D



Nu ska ja bege mig ner i tvättstugan igen... Vi hörssss!


Kommentarer
Postat av: caruna

2009-07-19 @ 22:02:45
Postat av: carina

hej! nästa gång du blir störd av dina grannar, ring störningsjouren



2009-07-19 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0