Zumba!

Jag har hittat mitt nya träningsredskap...! :)
Förrutom att ta hurtiga promenader då vill säga...
Alla vet ju hur mkt jag älskar att dansa, men hatar att gå på gym.
Så fort jag är ensammen hemma så slår jag på musik och står och shejkar som aldrig förr..
Så hängde jag med Jonnha för några dagar sen om berätta om något som heter Zumba Fitness.
En mix av latinska danser som man satt ihop som ett träningsprogram.
Kan det bli bättre?
Och fy satan vad kul det är.. och fy satan vad kroppen får jobba..och fy satan vad det tar! :)
Kan det bli bättre?
ett  helt träningspass i ditt eget hem? Klockrent om jag får säga det själv! :)
Har även fixat Carmen Electras striptease aerobic... har inte testat den ännu men jag tänkte varva mellan dom båda..
Tills jag lessnar iaf.. sen får jag väl se om det finns mer där ute att utöva!
This is the shit :D

Snart läggdags.. sen jobb... och inte vilken dag som helst på jobbet..Utan min SISTA!
innan semestern då vill säga... men ändå! Jiihoo....jag tror inte att jag riktigt förstått det ännu...
Det sjunker nog inte in fören på måndag när jag inte behöver gå på jobbet...

Nä nu ska jag krypa till kojs så jag får semester nångång! :D

Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!!



Nej, biljetterna är för något som heter Eternal Twilight 2 som är ett Twilight event i England. Jag och min kompis ska till själva premiären och försöka se alla kändisar :).. Vet inte om det finns möjlighet att sedan se filmen. Vi håller med på att försöka få mer information! Får jag mer så skriver jag till dig!! Ha en fantastisk dag!

2009-07-17 @ 16:42:25
URL: http://tanja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0