Färjan!

Ikväll har vi haft ett riktigt skönt sommarväder, så jag kläckte den ultimata ide´n att gå och sätta oss och ta en bärsa! :)
Så Jag å lillith gick ner på färjan och avnjöt en kall.. tills det blev för kallt och gick hem igen.
Sommarkänslor av dess like :P



 

Ja vi ser kanske lite skeptiska ut.. men kameran va inte på så glatt humör..:)
Anyways...

Jag drömde om min vampyr älskling inatt... Edward... inget erotisk eller så!
Jag vet nog vad ni hann tänka... men ack nej!
Man han var där, och det kändes bra :)
Inatt ska jag drömma om min människo älskling, så att det blir rättvist mena ja :)

Kommentarer
Postat av: Cillan

Denna Edward... Igår gjorde jag ett nytt försök att se... men somnade innan jag hann börja se den... :P

2009-06-10 @ 08:50:33
URL: http://cirkuscil.wordpress.com
Postat av: pappa

Fin bild på glaset.

2009-06-10 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0