Firren Harry!

idag har jag umgåtts med min nye Vän Harry!
En tjusig regnbåge den där Harry.. Han har legat en sväng här på skärbrädan medan jag har förberett middagen.
Jag har gjort flera försök till att skapa en dialog, men han säger inte så mycket!
Tråkigt kan jag tycka...
Av kroppspråket hans kan jag säga att jag minsann tror att han ogillar mig.
Han bara "ligger där som en död fisk".
Ögonen bara stirrar utryckslöst på mig.
Va faan Harry!
Jag vill ju att du ska njuta av den här middagen lika mkt som mig!
Men icket... Han har bestämt sig!

Här har ni Sure Harry!



Och här har ni Harry ca en kvart senare!
Fylld med lite allt möjligt...



Jag sa till och med honom att han skulle få med sig 2 vänner in i ugnen, men inte gjorde det honom nå lyckligare inte!
Han är bra kinkig den där Harry!



Jag sa till och med åt honom att han skulle bli serverad med tomaterna PLUS hemgjort potatismos OCH rivna morötter OCH till och med SÅS!

Men icket ett ljud....

Nåja Harry, nu är du klar för att avsmakas, och jag hoppas verkligen att du njuter av denna tillställning lika mycket som jag!

MOAHAHAHAHA! ;)

Puss på dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mumsigt det där såg ut. När får man komma och provsmaka ? :D

2009-06-16 @ 19:19:05
URL: http://lenajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0