Dagens upptäckt!

Dagens Upptäckt!

Det hörs när man sjunger högt i lägenheten!
Sorry Grannar... :D

Stod i duschen imorse när jag hör (trots att jag duschar med den starkaste strålen) en man, kanske 40-50 års ålders,
som börjar vråla (sjunga) en sådär 11 på morgonen.
Kul,tänker jag snopet.. det betyder alltså att mina grannar hör mig VARENDA gång jag börjar vråla...
å nu snackar vi inte nå nynnelinunn.... utan självaste " ....AAAND AAAAAAAAI AAAAAAAAAAI WIIIILLLL AAAAALWAAAAAYYYYYS" ja ni fattar...!
Heh, du å jag grannen.... allsång nästa gång?

Dagens Fakta!

Hur mycket jag än önskar fint väder på min lediga dag,
så vägrar vem det nu än som har hand om det att lyssna på mig!
Skit på dig vem du nu än är! Fuck You! Får jag inte fint väder till helgen så ska jag banne mig se till å söka upp dig å smula ner brödsmulor i din säng!! *Mohahahahaha*

Fy fan vad cool jag är!
Med lite hot kanske det funkar.... Att vara snäll funkar ju uppenbarligen inte iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0