!!

Jag vet inte vad det är för fel på mig?
Jag typ grinar hela tiden å känner mig as nere... men har verkligen ingen anledning... mtt liv är ju toppen!
Eller... ja? Det är ju inte dåligt iaf.... Kan ju alltid va bättre... men ja....weird!
Kanske ba är nå hormoner som spelar mig ett spratt... kanske är dags för den roligaste veckan på månaden snart?
Hmm... ja.. värre än så är det nog inte iaf :)
huga.....
Ikväll blir det iaf kul....Vi ska ha mello-kväll hemma hos oss.. åsså ska vi försöka fia nå Lips eller singstar så vi kan gala lite... Kul! :)
Nelly har iaf blivit vansinnigt gosig nu när dom andra är borta å inte stjäl våran gostid.....Hon är fööör goo :)
Bara jobbigt att jag blir allergisk... men vad är lite utslag å blåsor jämfört med lite gos? ;)
Här välkomnar hon mig hem från stan :)



Sitter här med brännande läppar och blåsor! hahaha Ajj... nåja... dom ger med sig snart :)
Ikväll ska vi göra Tacogratäng.... Kul när man är fler :)
Igår åt vi kött, sallad, beasås å go sallad....mm...mums.. :)
Ser fram emot kvällen, kommer bli trevligt tror jag :) Vi får se vilka som kommer.. just nu har jag ingen aning =)

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0