Hej...

Kissarna har börjat göra stora framsteg... nu vågar dom sig fram å äta fastän vi sitter i köket..
och andra natten hade jag båda som hälsade på mig i sängen. och igår vågade dom sig fram när jag satt på golvet och lockade med skinka :)
Det är tur Nelly är så kärslig av sig... så fort man lockar på kissarna kommer hon springandes å kastar sig upp i famnen å ska gosa... vilket är bra för då ser dom att vi inte är farliga. och varje gång dom kommer å spejjar på mig i mitt rum ligger hon i min famn å mår...jag tror det kan va bra. även om dom säkert aldrig kommer bli sååå gosiga som hon är så kanske dom snart vågar sig på attt bli kliade iaf :) *hoppas*

Imorgon var det tänkt att jag skulle ha mitt första rep inför teatern.. och jag har varit så nervös att jag knappt vågat titta på manuset. vilket är så idiotiskt! Men sån är jag.. så fort något känns nervöst och pressande så skjuter jag bort det från verkligheten. Så jag tvingade mig att sätta mig i min ensamhet när jag kom hem från stan idag och satt och läste och agerade högt. Och blev så inne i det att jag blev helt till mig... så ringde robert å ville skjuta upp det till måndag.
Vilket gjorde mig glad... för nu när jag väl tagit mig för så känns det bra att ha helgen på mig också att läsa och förbereda sig :) Måste bara fixa en vhs.. den som crille var så snäll å lånade ut till mig vill inte spela bandet.. dden spottar bara ut det.. *suck*
Nåja... det kanske löser sig...

Sen åker jag mot umeå nästa torsdag.. ååh det ska bli så skönt att få komma bort härifrån ett tag!
Är ledig i nästan en vecka runt påsken också... ångrar nästan att jag inte tar det då istället...men men... då kan jag göra något annat på påsken istället...eller så kanske jag åker hem igen... den som lever får se ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Stump!



Under påsk åker jag till stugan om du känner för det så kan du väl hänga med?



Jag känner mig inte direkt som en älg, jag känner mig mer som en myra... men efter dina fina ord så känner jag mig mer som en myra med hårt skal, en skalbagge kanske, en sån som inte går att trampa sönder!



Vi ses idag!



Pooospooos

2009-03-20 @ 07:37:04
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0