Helt Galet!

Igår kom jag hem från Umeå...har haft en massa roligt samtidigt som det funnits en del besvikelser..
men men man kan inte få allt. Och jag är glad och tacksam över de människor som gjort helgen minnesvärd!
igår kom jag hem.... borta bra men hemma bäst... så är det ju ba! Ingen tvekan....
Så galet skönt att få sova i sin egna säng igen.. :)

Resten av veckan består av tidiga mornar av rep inför pjäsen för att sen stressa iväg direkt till jobbet! Gah!
Kommer va helt slut på kvällarna.... sen ledig ihelgen! Sköönt.... Ska få umgås med hjärte Prinsen MIN!
Har knappt träffat karln.. på... jag vet inte hur länge?
Så min helg kommer jag spendera med honom.... sen stressa hem söndag kväll å packa som ett cp inför att resa till sorsele måndag... repa ännu mer å sen ha föreställning tisdag, onsdag... sen åker jag till mamma å pappa på torsdag å stannar till tisdag.... jiiises....! Jag blir stressad å andfådd ba ja tänk på e.... nåja....Så de kommer väl ta ett tag innan ja ser karln min igen.. men men... vi är ju van... inget vi inte varit med om förrut :) haha

å när jag kommer hem får jag träffa Mamma å Pappas nya tillskott! :) Hihi.. ska bli såååå kuuuul!
Å det ska bli jobbigt att resa runt så mkt..hinner ju som aldrig riktgti landa. Men det ska vilket som bli skönt att komma hem till mami å papi... där kan man iaf slappna av! Å guu va ja ska tvinga pappa elda i öppna spisen.. mm... mitt favvo!
Åsså ska ja ligga i soffan å kolla filmer.... å leka med vovvarna...

om en vecka... yess!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!



Tråkigt att vi inte hann ses mer, men.. vi får väl ta igen det.. :)

En middag kanske när du kommer nästa gång ?

2009-04-01 @ 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0