Huh..

                                            

Jag säger då bara det.....Seven Pounds!
Har ni inte sett den så måste ni se den, jag grinar fortfarande!
Will Smith.....inte bara är han snygg. Utan så otroligt talangfull!
Jag är fortfarande imponerad över hur han fångar rollens kroppspråk så himla bra.
Mest imponerad är jag över hand minspel...Grymt bra!
Vore jag hälften så bra som honom, vore jag mer än nöjd!
Och så filmens story sedan....Jag satt fängslad från första stund.
Den hoppar lite mellan scenerna, men det gör att man får anstränga sig mer för att få veta exakt vad allt går ut på!
Men känslan man behåller efter filmen....den är enorm. Går inte att beskriva...

Nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0