sent

Blev inget bloggande igår... så det får väl bli ett extra långt idag då =)
Först igår så klev vi upp å åt goo frulle...sen maraton titta vi på the Hills....
Riktigt söndags feerrreescha!
Gårdagens Outfit!
 
Lilliths outfit Dagen till ära:                                         Min Outfit Dagen till ära:

 

Sen gjorde vi oss i ordning för korvgrillning!
Och sen begav vi oss ner till isen....i blåsten och i det icke allt för goa vädret.
Men vill man grilla korv å dricka choklad så vill man!

  
 

Och sen gårdagens bild... Lilliths Favvo...Har aldrig sett nån skratta så mkt till en bild förrut... fast okej då...
Den är fan rolig.... så den bjuder jag på.. *asg*



Vi fick besök av ett troll :D

Idag har jag mest bara myst på Med Nelly...




Vi fick 2 nya kissar igår... men det är 2 skyggisar...så dom ser vi inte till så mkt.
Men en av dom går på upptäcksfärd lite då å då iaf... men springer å gömmer sig så fort man pratar med den :)
Nåja....söta är dom iaf... nångång kanske ni får se kort på dom också :)
När dom blivit lika goa som nelly... om dom nu blir det? *hoppas går ju*

Nu ska jag duscha å sen se film....
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0